16 Nisan 2013 Salı

Bitisler .. Baslangiclar...

Bitislere sonlara aliskin degilim ..daha oncede bahsetmistim ve ben ilk defa askim hala devam etmesine ragmen gitme karari aldim .. bazi seyler vardir kadinsal sezgiler.. galiba icime sinmedi orada Kalmak .. bironceki sakiz gibi uzayan iliski me donsun istemedim.. daha birkac gun once seni çok ozledim diyen Ben 2 gun sonra gitme zamani dedim.. S bunu beklemiyordu .. cunku benimleyken tam adini yasiyordu.. simartiliyordu, sefkatin, sehvetin dibini goruyordu .. Sadece nasil istersen seni tutmuyorum dedi .. ve insta aski what's up ta sonlandi . ayni gun Boyle bir yazi okumustum hurriyette. aynisini yasadim karari veren Ben beni bloklayan da o oldu ilk what's uptan cunku bana kizdi sanirim. herseyin hayirlisi çok guzel seyler paylastim onunla aramizdaki yas farkini hic gormedim herseyde vardir bir hayir.. Allah'im Hersey icin sana sukurler olsun Boyle bir aski bana yasattigin icin .. sunshine hep bana Seni hatirlatacak S. bye bye ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder