23 Mart 2013 Cumartesi

cumartesi sabahı Julius Meinl -Al Bandar

Gunaydın uzun zamandır yazamıyorum yazıyorumda baska yerlere.. yoksa yazmaya herdaim devam.. beni rahatlatan en güzel şey.. benim yoldaşım, terapim... bugun ilk defa dışarda yazıyorum en sevdiğim mekanda julius meinl -al bandarda kulağımda radyom turkçe şarkılarım önce cappuccinom sonra earl grey çayım.. temiz hava bol gıda... oturduğum koltukta rahat insanlar yavaş yavaş geliyor.. burayı çok seviyorum benim huzurum aynı zamanda S'imle de ilk defa burda görüştük bir soğuk Ocak akşamında.. Abu dhabi ne kadar soğuk olursa o kadar soğuktu işte üşümüştüm üzerimdeki hırkayla..cumartesi sanırım tüm dünyadaki ortak tatil günü cumartesi sabahlarını seviyorum.. taaaki akşam ezanına kadarki zaman birimine kadar tabiki... malum alışamadığım pazar gününe yaklaşıyoruz akşam ezanından sonra.. akışa devam bazen bozuluyorum tabii akışı bozuyorum zorlamalar yapıyorum ama bu beni sadece üzmekten başka birşey yapmıyor hatta daha da işleri kötüye götürüyor bunu da görmüş oldum tekrardan teslim olmak lazım.. zorlamamak lazım bazı şeyleri olursa oluyor olmazsa olmuyor.. saf temiz duygularla sevgide kalmak lazım her daim.. güzel bir hafta sonu olsun sevgi ve aşkla... Allahıma herzamanki gibi şükürler olsun .. bugunkü günüme ve göreceğim günlere ... iyi haftasonları...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder