10 Mart 2013 Pazar

keyif zamanı ...

4.30 - 6.30 arası evde bahçedeki keyfim benim en büyük terapim.. havalar ısınana kadar yapabildiğim kadar bu anı yaşamaya çalışıyorum... resmen beynim şarj oluyor... turk kahvem suyum ve çikolatam :) ... ve müziğim... hiç bişey düşünmemeye çalışıyorum o zaman diliminde tabiki çok şeyler aklıma geliyor.. bazen hüzünleniyorum bazen içim içime sığmıyor mutluluktan ama akışa bırakıyorum kendimi... ofis çok yoğun ve ben artık kaldıramıyorum ofis hallerini o yuzden de bu iki saat bana iyi geliyor arasıra hava karardıktan sonra da devam ediyorum.. kırmızı şarapla.. o keyifde başka bir keyif... Hafif baş dönmesini seviyorum.. O anda birde S. olsa.. degme keyfine...:) hakkımda hayırlısı... tek güvendiğim Allahım.. herşeyin iyisini benim için düşünmüştür.. Sevgi ve aşkla Amin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder