28 Şubat 2013 Perşembe

bir haftasonu baslarken :)

Coooook mutlu ve umutluyum..., akista kalmak gibisi yok... 10 dakika oncesini bile fazla kafaya takmamak gerek zaman akıyor yeni şeyler bizi bekliyor.. iste hayat.... c'est la vie!!!
bugun yeni pasaportumu aldım... çipli kırmızı pasaport inshallah yeni pasaport dünyanın farklı şehirlerini görür.... ofise geç gittim bugun ve 5 saatlik mesai iyi geldi bana.. haftaya enerji toplamam lazım benim... yarın bir ara ofise uğrayacak olsam bile.. olsun .... sevgiyle ve aşkla... olsun... aşk aşk aşk... benim aşkım halen aynı heyecanıyla devam ediyorrr !!!!! gülüşüne hayran olduğum S'im... geldiğinde zamanın durmasını istediğim S'im ... club'a gitmeden evde dansın dibine vurduğumuz S'im... eğlencenin dibi, şehvetin dibi, yalınlığın dibi .... Allahım sana binlerce şükürler olsun aşkla bana bunları da yaşattığın için... Allahım... ilahi aşk'a yakınlaşmak kolay olmasa da sana olan sevgimin hergün daha artmasıyla... akışta kalmayı öğreniyorum adım adım... Sadece sana sığınarak... Sevgiyle ve aşkla... ol/sun Öyle de oluyor Aşkla Amin ....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder