8 Şubat 2013 Cuma

Auh-Ist ... karmakarışık birşeyler :)

saat 3 e geliyor abu dhabi havaalanındayım cok yorgunumm... ve uykusuzum.. iki gündür çok geç uyudum .. ama dün geceki uykusuzluğuma değdi.. S'im geldiğinde zaman dursun istiyorum..dün de öyle oldu... doyamadım yine ... açık mavi kandurası ile beni benden aldı yakışıklı S im... tatlı S im... gülüşüne hayran olduğum S'im.... yada my milk chocolate. :) işyerinde yoğun çalıştım evi toparla , kendini toparla derken pilim bitti.. ama çok çok mutluyum... Arzum'u çok özledim benim gerçek sevgiyi tattiğim tatlı bebeğim diğeri de tabiki Ardam.. Arzum un yeri bir başka ama belkide hem cins olduğumdan daha çok şeyleri paylaştığımdan da olabilir... ikisini de çok seviyorum.. ayakta duracak halim yok !!! ama bir arada iki parfümü kapıverdim yine aldıklarım içime sindi... şimdi beni burdan kim kaldıracak ve gate e götürecek !!! S im gel beni kucakla !!! ama o bugun Al ain e gitti,.. bu arada ilk dslr mı oluyor profesyonel çeken makinalara ondan aldım ilk olduğu için çok özellikli bişey almadım bakalım istanbul a biraz deneyeyim .. neler çıkacak :) hadi benden bukadar.. artık kalkmam lazım ... hezamanki gibi Allahıma şükürler olsun... akıştayım ve öyle de oluyor :) ... hayırlı ve bereketli cumalar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder