17 Şubat 2013 Pazar

Alisma evresi ... Istanbul sonrasi Abu dhabi bir baska guzel...

Istanbul'dan sonra alisma evresi sukurler olsun hersey guzel geciyor ofis hallerini takmiyorum ama orada da egleniyorum yani... an itibariyle ayaklarim yerden kesik... S. yanimda yani icerde ;) ben mutfakta arka fondada muzik ask lazim diyor tam o arada S iceri giriyor ona tercume ediyorum ... ask lazim sevmeye yurek lazim diye.. cok egleniyorum once kendimle... sonra S'imle... ben bir cocuk o bir cocuk... kah sakalasiyoruz kah guluyoruz kah ........ Afidecim ona ozel kurabiyeler yapti ellerine saglik begendi cok... ben yazarken yanima geldi diyorki neden turkce klavye kullanmiyorsun diye... yani neden kullanmiyorum ki bilmem... şimdi gectim türkçe klavyeye , mutfakta hem birşeyler yiyip , yazmak çok keyifliymis... t-shirt'ümü de sevdim ekte mevcuttur... Allahıma bugunku gunume yasadıklarıma yasayacaklarıma şükürler olsun Askla.. Ol/sun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder