23 Şubat 2013 Cumartesi

bir haftasonu daha bitiyor..

Abu Dhabi'de Cuma ve cumartesı günleri tatil.. pazar günleri iş başı.. tabiki cuma günü tatil olmasına çok alıştım ama 6 yılı bitiriyorum şu pazar gününe bir alışamadım gitti.. cumartesi günü akşam ezanı okunup hava kararmaya başlayınca bende de huzursuzluk başlıyor ama artık o saatleri de güzel , huzurlu şekilde geçirmeye çalışıyorum hep Allahıma şükrederek .. bugün corniche havası iyi geldi.. hava ısınmaya başlıyor sabahları soğuk öğlen bayağı sıcaktı a/c bile açtım arabada... insta'da eglendim yine .. S'im...tatlı S'im... gülüşüne hayran olduğum S'im ...ile
de.. ve ben bu evde her hafta sonu canlı çiçek almaya gayret ediyorum..bu çiçekler evimin havasını değiştiriyor.. aşk havası daha da yayılıyor sanki ve ben mutlu oluyorum.. şükrederek, dua ederek , okuyarak... Allahım sana tekrar şükürler olsun.. herşey için... güzel bir hafta olsun inshallah sevgi ve aşkla ..... işte çiçeklerim...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder