30 Kasım 2012 Cuma

2012 nın son ayına girerken...

Aralık ayına girerken bircogumuz yenı yıla dair planlar , istekler, hedefler yaparız bende bugun birden yapasım geldi... uzun zamandan sonra Abu dhabi ye yagmur yagdı sabah guneşsiz bir sabaha uyandım gerçekten özlemişim ... yağmuru , karanlık havayı... karanlık havada depresyona gireceğime ben daha neşeslendim:)) içim kıpır kıpır sas al nakheel de kı bit pazarına gitmeye koyuldum benim smart araba yıne lastık hatası deyip öttü durdu... adnoc a kendimi attım lastık havalarına baktırdım... ama hala yagmur yagıyordu... yağmur altında satıs yapmaya calıştık çok zevkliydi... butun gun hava bir açtı sonra yine kapadı... şimdi evde evimin en keyifli saatinde (4.00-5.30) turk kahvesi keyfimle birlikte bir yandan Lemis in aldığı çiçekli deftere birşeyler karalıyorum... hedeflere dair...biryandan da bloğa birşeyler yazıyorum kulağımda da radyom çalıyor...başka ne isterim ki... işte benim mutluluğum !!! Allahım'a Şükürler olsun... bugunku gunume .. gunlerime...









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder