24 Kasım 2012 Cumartesi

Dubai Mall gunu

Tasinma telasi eve alisma derken uzun zamandir Dubai ye gitmedigimi farkettim.. carsamba ve persembe gunum ofiste cok yogundu farkli birseyler yapma ihtiyaci ozellikle hissediyorum kafami dagitmak icin .. cuma sabahtan dubai yollarina vurdum kendimi tiguanimla ilk uzun yolculugumdu.. salik icin 3 kere benzinci ye girdim ve hergirdigimde de birsey aldim ilkinde costa da kahve ve muffin 2. de su ve 3. de sadece salik:) cok keyifli bir surus gecirdim dubai yolunda .. hatta donerken yolda tiguanım benı uyardı take a break diye..bende onunla konustum yolda hayır iyiyim diye esnedım hemen benı uyardı.. vay be teknoloji dedim kendi kendime arabamı bir kere daha sevdim uzun yolda :)
dubai mall en sevdiğim mall.. Burj Khalifa tam onundekı water fountain .. onundeki kafeler.. favorim vapiano eger yemek yıyeceksem .. bu sefer socıal house ta yemek yedık ama pek begenmedim .. ama hava cok güzeldi... tam 5 saat hıc oturmadan gezdim .. bir magazadan diğer mağazaya.. debenhams, new look, miss selfridge, oasis, lips, topshop, m&co, galleries la fayette, bloomingdales, mudo city, kinokuniya.....listenin sonu gelmez:)) sonunda twg tea salonda afternoon keyfi yaptım ama scones ları bayattı cok begenmedim... sanırım sabahtan yapıyorlardı.. karamelli macaron harikaydı ve cay... royal wedding tea .. hımmm yorgunlugumu aldı... onun ustune 3 saat daha gezdim.. 6 da artık pilim bitmişti.. Lemis le Duyguyu burj un onunde yere oturarak bekledim ama cok cok keyif aldim tüm günümden..
Onlarla da yaklaşık 3 saat birlikte geçirdik yemek, kahve ve sohbetleriyle güzel bir akşam oldu. yavas yavas khalifa a yoluna girdim 10.30 da... tam 12 saat sonra mall'u terketmis oldum....en yavas gittigim dubai abu dhabi yolunu gercekleştirdim cunku gercekten yorulmustum.. yorulduguma degdi... Dubai'yi Dubai Mall'u seviyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder