18 Kasım 2012 Pazar

long weekend

Hijri yilbasinin persembe'ye gelmesiylebu haftasonunuz 3 gune cikti.. dolu dolu keyifli uzun bir hafta sonu gecirdim. Çarşamba is çıkışı Garden Plaza Circle Cafe'de başladım sonra aynı aksam Lemis te hobby gecesi ile devam..Perşembe sabahı khalifa a deki ilk yürüyüşümü yaptım Lemis'le guzel bir kahvaltı westin Abu Dhabi golf club'ta.. al bateen bake beach te sol tarafımi resmen hasladim :) öğleden sonra noddle house ta keyifli , lezzetli bir yemek..sonra akşamına ornina al bandar'da ladies night out:) ertesi gun cuma sabahi starbucks'ta kahvalti shangrila da havuz ve deniz .. öğleden sonra da Duygularda barbeku.. köfteler cok lezzetliydi ;) ve son gun cumartesi sabahtan evde küçük çaplı temizlik ..hızlı bir market alışverişi abela'dan..şaraplar high spirits'ten aksam keyif şarabı yapabilirim artik bahcemde:) ace ten ufak tefek ihtiyaclar..yine Lemiscimle:) sonra da 5 Cayi keyfi..Lemis'le yaptigimiz blueberry muffinle.. yandaki komsumla cay keyfine devam ettim aksam 9'a kadar...
bugun iPhone dan deniyorum blog yazmayi.. o yuzden kisa kisa... bir kacta. resim haftasonundan :))
tekrarlarini yasamak dilegiyle....












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder