16 Ocak 2013 Çarşamba

Anı yasıyorum !!!

Bu aralar uyuyamiyorum yine .. fazla noradrenalin salgiladigimdan mi acaba ;) kulagimda muzik kah dans ediyorum kah bahceye cikiyorum bir kadeh birsey iciyorum.. olmadi ustune kahve bugun biraz grip gibiyim ihlamur, pastil,calcium sandoz vitamin derken cin gibiyim...araya S. giriyor mesajlariyla uykum iyice aciliyor.. Sadece gülüşü icin görmek istediğim tatli S. saatlerce bana konuşsun ben onu dinleyeyim ama hep o gülsün anlatırken...Gulmek bu kadar mı yakısır birine.. bukadar mı başka birine dönüşür bir gülümseme ile insan... sadece anı yaşıyorum şu an S. ile vakit geçirmenin keyfini çıkarıyorum...geleceği düşünmeden.. ne olacak şimdi demeden... hoşgeldin hayatıma... ne kadar kalacaksın bilemiyorum... kısa bir ugrama bile olsa... seni o gülen yüzünle hep hatırlayacağım.... Your sunshine ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder