12 Ocak 2013 Cumartesi

hosgeldin yeni yıl 2013..

yeni yıl yeni kararlar istekler umutlar falan derken ıste girdik 2013'e ocak ayının nerdeyse ortasına geldik bile
takvim değişiyor aslında pek de değişen bir şey yok .. herşey sana bağlı sen değişmedikçe hiçbirşey değişmeyecek.. yeni bir yıla girilse bile...
benim hayatım yeni yıla bağlı değil ama son bir ayda değişti neden çünkü ben kendimi değiştirdim bakış açımı mesela ofiste kendimi artık yormuyorum.. take it easy yani.. 6 yılın sonunda yapsan da yapmasanda zamanında aynısın ıste neden bu kendini hırpalama dimi ama
daha az stresliyim işte.. daha güzel şeylerde beni bulacak iş hayatında sabır ve umutla
şimdi yeni evimin ve arabamın keyfini çıkarıyorum.. kış ayını evimde bahçemde doya doya yaşıyorum gecen hafta iki gün elektrik yoktu evde o gun bile karanlıkta kalmanın keyfini çıkardım.. tv yok internet yok ama yinede geçti bir gün dişarıda uykum gelene kadar diğer gün evde karanlıkta benimle olmayı tercih eden Sultan'ımla ;) mutluluk mutlulugu huzur daha cok huzuru getiriyor ben elimdekilerle mutlu olmayı ve Allah'ıma şükretmeyi sadece ondan istemeyi seçtim... herşey olur Allah'ın izniyle... ol der.. olur ... her ne oluyorsa bize hayatta sevgiyle , aşkla , umutla yola devam...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder