25 Ocak 2013 Cuma

Cuma sabahına dogru gece 3 suları....

Uyku tutmadı ... Intıkamı seyrederken uyudum diğer odaya gectim.. uyku gitti... bende müziğimi açtım bloga yazayım dedim.. barı uykusuzlugumun keyfini çıkarayım ve buraya baktıkça hatırlayayım... Yazdıklarımın önemi yok su an sadece aklıma gelenleri karalayacagım en önce Allahıma sükrediyorum her an bana yaşattıkları için onun sayesinde varım, varoluyorum rızkımı yasıyorum acısıyla tatlısıyla.. Bu mubarek güne girerken uykusuz kalmanın da bir nedeni vardır Allahıma dua etmek için....şu an ağlıyorum....mutluluktan Allahıma sukrederken aglıyorum.... herşey için şükürler olsun sevgiyle ve aşkla.... ve ben dibine kadar aşkımı yaşıyorum... S. ile... ruh ve beden her ikisinin de uyumunu yakalayacağın biri çıkıyormus demekki. Allahım bunu da bana gösterdi ya .... tekrar şükürler olsun... gecen hafta dediğim gibi anımı yaşıyorum geleceği düşünmeden... nereye kadar devam eder.. su an ayaklarım yerden kesik ama... yere basmasını da çok iyi biliyorum.. aşkımın , S ile birlikte olmanın keyfini doya doya yaşıyorum... gittiği yere kadar.... ve saat 4 oldu bile... cuma gününü karşılıyorum... Huzurla, Şükürle ... Sevgiyle....ve Aşkla

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder