1 Ekim 2012 Pazartesi

Al Mushrif'e veda...

Agustos 2007'den beri oturdugum studyo dairemden'den 1 kac gun icinde tasinacagim... Ne gelgitler yasadim bu evde.. ne cok guldum.. ne cok da agladim... 5 yildir siginagim oldu bu kucucuk ev..  Benim gibi karisik , renkli olsun istedim.. Her rengi icinde barindirsin... En son zamanlarda da pembeyi, moru tutturdum... Hayata pembe gozluklerle bakabilmeyi hatirlatmasi icin belkide...moruda icimdeki firtinalari dindirmesi icin...bir zaman hic evden cikmak istemedim, bir baska zaman ise hic eve girmek istemedim.Birde yangin atlattik gecen sene, ... Babanem, Halam, Arzum ve Ardam'i misafir ettim.. Birine veda ettik ilk 5 ay icinde, digerine hosgeldin dedik.. 4.5 senedir de veda edemedik 2.sine...:))  Ilk zamanlar bol bol yemek yaptim ilk heves o zamanlar 70 kiloya yakindim.. Son 1 yildir ise makarnadan baska bisey yapmadim evde su an 46-48 kilo arasindayim... Sonlari sevmiyorum ben. hic bir yere ait olmayayim ama hicte kopmayayim oralardan... Simdi ayrilik vakti geldigi icin mi ne hic gidesim yok evin her kosesi cok guzel geliyor bana... Aci ve tatli tum anilarimla Mushrif'teki 5 yilimi ozleyecegim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder