12 Ekim 2012 Cuma

Khalifa A'deki Ilk Haftam

5 Ekim'de Mushrif' ten Khalifa A 'ye tasindim.. 5 yillik Mushrif seruvenini kapattim.. Afamia Tasinma Sirketi sabah tam 10 da  geldi hicbirsey toplamamistim 4 tane filipinli her yeri 2.5 saatte topladi.. okadar  ufak tefek bir suru seyler  vardi ki  etrafta toplanirken farkettim.. simdi ise fazlaliklari ne yapsam nereye versem diye dusunuyorum.. bu evde insallah ne kendime ne de ev icin cok sey alacagim... az ve oz ilkesini devam ettirmeye devam.... Saat 15 de Khalifa A de temel esyalar yerlesmisti bile.. Bu evle birlikte hayatimda da degisikler oluyor sanki...yeni yere selam ederken sanki birine veda ettim bile. yokluguna alismak zor olacak ama en iyisi bu sanirim .. hakkimda, hakkimizda hayirlisi ne ise o olsun ...  burnumun direkleri sizladi :(((
Evin en iyi tarafi ofise 7 dakika uzaklikta olmasi.. sabahlari ofise gitmek icin  khaleej al arabi yolunu gitmeye son...
Pazartesi Digiturk'um takildi .. kendime geldim... Persembe gunu de sorunlu  bir sekilde de olsa sonunda internete kavustum ..yavas yavas heryer duzene girecek 1 haftanin sonunda 70% yerlestim
diyebilirim.. ben yerlestim , komsularim yerlesiyor matkap, tak tak sesleri 1 ay daha devam edecek gibi .. yenilik, yenilenme , yeni hayat... saglikli, huzurlu , mutlu , umutlu, pozitif bir Khalifa A seruveni diliyorum kendime ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder