16 Ekim 2012 Salı

Duraklama Dönemi

Yaklaşık 3 haftadır kafamın ve bedenimin fazla çalışmasından mı nedir .. bır durgunluk donemındeyim.. hiç bişey düşünemiyorum.. kafamı yoramıyorum.. belki de iyi birşey.. aklımın ucundan bişey geçmiyor olan oldu.. hayatıma yeni sayfa açmaya çalışıyorum... yenı sayfayı açarken de böyle bir dönemdeyım umarım fırtına öncesi sessizlık değildir.. umarım farketmeden duygularımı bastırmıyorumdur... evi değiştirmek iyi oldu ... ama hala benımseyemedim bu evi ...  sanki geçiş donemi bu ve ben tekrar eski evime dönücem gibi...  birde herşeyi atma isteği .. hafifleme ihtiyaçlığı .. torba torba ayırdım ama veremiyorum da... yeni bir arabam var ama yenı diye bir heyecanım yok...
sanki yıllardır kullanıyormuşum gibi...  sanki duygularım köreldi nötrleşti... 4 yıldır hayatımda olan kişi biranda yokoldu ama hatırlamak istemiyorum düşünrsem çok acı çekicekmişim gibi ...aklıma geldiği an başka şeye odaklanıyorum ... Khalid le tanıştığımda Sorento'yu almıştım araba satıldı.. parasından bişey gormeden yenı araba aldım. Sorentoyla birlikte Khalid de gitti... Gelecek mı geriye ben kabul edecekmiyim artık bilmiyorum... Şu an duraklama döneminin tadını çıkarıyorurm.. birşey düşünmek istemiyorum olan oldu ... giden şeylere yapacak birşey yok yeterki sağlığımız yerinde olsun.... Ölümden başka herşeye çare var....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder